sende başını alıp gitme ne olur

elimde 3 kitab var.
hepsinide en fazla 3-4 sayfadan sonra bıraktım.
tezer özlü nün; eski bahçe eski sevgi
aslı erdoğanın son monolagları  ve toni morrison un katran bebek isimli
kitabı.
sanılanın aksine uzun zamandır kitab okuyamıyorum
senden aldığım yaşamı kullanma klavuzunun da daa
kapağını bile açmadım.
bizimkile cumartesi günü memleketten geldi
bulaşık çamaşır vb dertlerin olmaması güzel
akşamları iftardan sonra çay yapılması güzel ki

ben burda şeyi düşündüm
çay topluluk içeceği kahve ise yalnızlık içeceği
eminim daa önce birileri düşünmüştür bunu
kavenin batı çayın doğu içeceği, kavenin bireysellik
çayın toplumsallık vs. vs. vs......

türk kavesi bile koca cezvede 4-5 kişiye yapılınca bişeye benzemiyor.

ne önemli şey düşünmüşüm, tespit etmişim gurur duydum kendimle.
herneyse aile olmanın güzel tarafları var nedense bunu
daa çok duyumsadım önceden de bilmemem rağmen.
kitab fuarına gitmicem sanırım
bugün ihsan oktay anarın son kitabı amat ı aldım bide
tom waitsin bi cd sini ama içinde istanbul şarkısı yok
daa onuda dinlemedim
amat hakkındada ekşisözlükte 2 sayfa yazılmışki
hiçbirini okumadım kitabı okuduktan sonra okucam
ki ne zaman bilmiyorum .
herneyse
sabah 7 ye kadar oturuyorum ööleden sonra 17 gibi
kalkıyorum.
aşağı inip gaztemi ve pideyi alıyorum
iftar sonrası kavemi içip gaztemi okuyor internet
kafede bi kaç saat takılıyor
gece 12 den sonra cnbc-e de gündüz bilerek
seyretmediğim dizileri gece seyrederek sahuru
yapıyorum.
hayat bu minvalde akıp gidiyor
hala bir işin beni bulmasını bekliyorum
hala kapının önünde duran araba ile bir ilişki
kurmuyorum.
cep telefonum hep tireşim modunda ve benden uzakta
pastırma yazı ki bayrama denk geliyor olimposa kaçmayı
planlıyorum.
hayatımda ilk defa 10 gündür ramazan geldiğinden beri
yani 31 çekmedim.
ramazan bitmeden orucumu sex yaparak açmayı
planlıyorum.
ve yapabilirsem bunu bir orgy ile taçlandırmak
istiyorum.
uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı görsemmi diye
düşünüyorum.
hakanı ve çiğdemi mesela ki o çiğdem askerde bana
mektup yazan tek kişi idi.
hakanınsa yeni çocuğu oldu,
sonra diyorum mustafa özlemi koy bi kenara herkesle
sen ilgileniyorsun sonra siktiret diyorum noolmuş yani ilgileniyorsan.
herneyse
ben beyaz peynir balık ve kavuna selam eder
rakı olarak masanızda en kısa zamanda bulunmayı
arzularım
mustafa

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !